Een geloofwaardige boodschap vindt zijn oorsprong in een geloofwaardige organisatie
Een geloofwaardige boodschap vindt zijn oorsprong in een geloofwaardige organisatie. Het is dus niet alleen heel gewoon, maar vooral heel noodzakelijk om met een communicatieadviseur over de organisatiestrategie te praten.Die strategie moet immers goed op orde zijn, wil(len) communicatie(middelen) deze kunnen bevestigen.
"Het voelt wel raar dat ik nu met de communicatieadviseur de organisatiestrategie zit te bespreken..."
Deze spontane ontboezeming van één van de opdrachtgevers van CEO advies illustreert de verwarring die zich van managers meester maakt wanneer zij zich realiseren dat de communicatieadviseur niet over een kant-en-klare verzameling goocheltrucs beschikt.
Met hun originele vraag focussen ze zich vaak op de oppervlakte; ze hebben het gevoel dat er iets in de communicatie van hun organisatie anders moet. Meestentijds groeit tijdens de interactie met de adviseur het besef dat een geloofwaardige boodschap zijn oorsprong vindt in een geloofwaardige organisatie.
Deze spontane ontboezeming van één van de opdrachtgevers van CEO advies illustreert de verwarring die zich van managers meester maakt wanneer zij zich realiseren dat de communicatieadviseur niet over een kant-en-klare verzameling goocheltrucs beschikt.
Met hun originele vraag focussen ze zich vaak op de oppervlakte; ze hebben het gevoel dat er iets in de communicatie van hun organisatie anders moet. Meestentijds groeit tijdens de interactie met de adviseur het besef dat een geloofwaardige boodschap zijn oorsprong vindt in een geloofwaardige organisatie.